Veelgestelde vragen


Veel gestelde vragen

Algemeen

Ons afhaalmagazijn en kantoor zijn van maandag tot en met vrijdag geopend van 9:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 10:00 tot 14:00 uur.
Het kantoor is per telefoon of per e-mail bereikbaar, en uiteraard bent u altijd welkom om langs te komen.

U kunt ons bellen op (013) 711 03 53 of per e-mail op info@esgverhuur.nl

Buiten onze reguliere openingstijden kunt u ons bellen bij eventuele storingen. Kies hiervoor in het telefonisch menu optie 1.
Wij letten uiteraard altijd op de kwaliteit van onze producten, echter kan het altijd voorkomen dat iets niet (goed) werkt, of er onduidelijkheden zijn rondom het gebruik.

Krijgt u de storing niet verholpen, wacht niet en bel direct (013) 711 03 53. Wanneer u buiten onze openingstijden belt kies optie 1 uit het keuzemenu. Hierna wordt u direct doorverbonden met een van onze medewerkers.

Huren

Alle genoemde prijzen zijn dagprijzen. Dat wil zeggen dat u de artikelen één dag kunt gebruiken. Wel is het zo dat u in het algemeen de materialen een dag eerder kunt laten bezorgen/ophalen en een dag later kunt laten ophalen/retourneren(zon- en feestdagen niet meegerekend). Op die manier heeft u ruim de tijd om uw evenement of feest op te bouwen.

Wanneer u een tent huurt rekenen wij altijd de prijs per weekeind.
Wilt u de materialen langer dan één dag gebruiken, dan hanteren wij voor elke extra dag een staffel. Deze staffel is afhankelijk van het product. Wanneer u een online offerteaanvraag doet wordt dit voor u uitgerekend en krijgt u de totaalprijs voor de gehele gewenste periode.
U vindt op onze website aparte secties terug voor partyverhuur- en beursartikelen.

De prijzen in de verhuursectie gelden voor één gebruiksdag. Wenst u meerdere dagen een product te huren dan kan dit ook, vraag dan een offerte aan zodat wij een passende prijs kunnen maken.

De materialen en prijzen in de beurssectie zijn afgestemd op gebruik tijdens een beurs. Dat betekent dat de genoemde prijzen gelden voor een periode van maximaal 10 dagen en dat, afhankelijk van de ordergrootte, transport in de prijs is inbegrepen. Bovendien zijn de materialen in de beurssectie van een erg hoge kwaliteit.

Productaanbod

Wilt u iets huren en kunt u het niet vinden op onze site? Dan is dat uiteraard erg vervelend, maar dat wil niet zeggen dat wij niet hebben wat u zoekt.

U kunt altijd een mailtje sturen met een beschrijving of foto van wat u wenst te huren. Wanneer wij het kunnen leveren zullen we een passende offerte voor u maken.
Nee. Op onze website staan alle materialen die wij verhuren. Echter de beschikbaarheid is niet gegarandeerd. Het kan altijd zijn dat bepaalde producten allemaal zijn verhuurd op de datum dat u iets wilt huren.

Mocht u echter een aanvraag doen voor producten die wij niet meer beschkbaar hebben dan zullen wij altijd een goed alternatief voor u aanbieden.

Betaling

Alle prijzen staan exclusief BTW en transportkosten vermeld. Op de product pagina's staat de prijs ook inclusief BTW vermeld.
Worden de goederen bij u op locatie geleverd? Dan kunt een aantal dagen voor het bezorgen van de goederen betalen op rekening. Het bedrag dient wel een dag voor levering bijgeschreven te zijn op onze rekening. Tevens kunt u contant bij levering aan de chauffeur betalen.
 
Komt u de goederen zelf afhalen bij ons magazijn? Dan kunt u tevens een aantal dagen voor het afhalen van de goederen betalen op rekening. Het bedrag dient wel voor de dag van afhalen voldaan te zijn. Daarnaast kunt u bij het ophalen van de goederen aan onze balie pinnen of contant betalen.
Wij vragen aan iedereen die goederen bij ons huurt, zich te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs, voorzien van een pasfoto (paspoort en/of rijbewijs), dus niet met een giro- of bankbetaalpasje.
Indien u een borg moet betalen kunt u het bedrag terug vinden op uw orderbevestiging.

Bestellen

U kunt op onze website vrijblijvend een bestelling plaatsen. U zit dan nergens aan vast. Vervolgens krijgt u een op maat gemaakte offerte opgestuurd welke u dient te akkoorderen.

Pas wanneer op de offerte akkoord is gegeven zijn de materialen definitief gereserveerd voor u.
Het kan altijd zijn dat uw huur wensen anders uitpakken. Wanneer u uw bestelling wilt aanpassen neem contact op met ons zodat wij de mogelijkheden kunnen bespreken.

Wilt u alsnog annuleren of minder bestellen? In onze Algemene Voorwaarden staan de regels die wij hiervoor hebben.
Bij annulering meer (tot) dan één maand voor feitelijke terbeschikkingstelling is opdrachtgever gehouden tot betaling van alle gemaakte kosten plus 25% van de huur-/aanneemsom.

Bij annulering binnen één maand voor feitelijke terbeschikkingstelling is opdrachtgever gehouden tot betaling van alle gemaakte kosten plus 50% van de huur-/aanneemsom. Indien de gehuurde zaken reeds op verzoek van opdrachtgever zijn afgeleverd, is opdrachtgever de volledige huur-/aanneemsom verschuldigd.

Bij annulering binnen 7 dagen voor de feitelijke terbeschikkingstelling is opdrachtgever gehouden tot betaling van de gehele huur-/aanneemsom.

Transport en levering

Alle genoemde prijzen zijn exclusief transportkosten, tenzij anders vermeld. Voor het transport van uw bestelling bieden wij u drie keuzes:
 
Afhalen in Tilburg
U kunt de materialen bij ons in Tilbug komen afhalen. U betaalt dan uiteraard geen transportkosten.
 
Flexibel transport
Indien wij de bestelling in de drie dagen voorafgaand aan de gebruiksdag kunnen bezorgen en in de drie dagen erna ophalen kunt u kiezen voor Flexibel Transport. Hiermee heeft u het goedkoopste transport tarief. Hiernaast dient de offerte drie dagen van te voren akkoord te zijn. Op deze manier kunnen wij diverse transporten combineren en dit voordeel delen we graag met u. Onze planning laat u weten op welke dag we tussen 8 en 17 uur zullen komen. Zon- en feestdagen worden niet meegerekend.
 
Transport op afspraak
Wij bezorgen de materialen op de door u gewenste datum en dagdeel. Het is mogelijk om aan te geven of u de bestelling in de ochtend, of in de middag wenst te ontvangen en wanneer we deze weer mogen ophalen.
 

U kunt op de pagina van het betreffende product zien wat de transportkosten zijn bij flexibel transport.
Alle goederen worden aangeleverd in kratten, kisten, rolcontainers en op pallets. Deze emballage goederen blijven op het afleveradres staan. Bij het ophalen van de goederen dient alles weer transportklaar te staan, zoals u de goederen van ons ontvangen heeft, op dezelfde locatie als waar de goederen zijn afgeleverd. Indien niet alle goederen transportklaar staan en wij op een later moment de resterende goederen dienen op te halen, worden hiervoor extra transportkosten in rekening gebracht.
Reclamaties dient u op de dag van levering bij ons te melden. Wij zijn bereikbaar op (013) 711 03 53. Belt u buiten onze openingstijden kies voor optie 1 uit het telefonsiche menu om doorverbonden te worden. Reclamaties na de gebruiksdag kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen.

Retourneren

Artikelen dient u de dag na de huurperiode voor 12:00 uur in te leveren bij ons magazijn. Dit met uitzondering van zon- en feestdagen.
Voor servies, bestek, linnen en glaswerk gelden de genoemde prijzen inclusief schoonmaakkosten. Wel dienen de artikelen veegschoon en gesorteerd in de juiste kratten/bakken te worden ingeleverd. Alle overige artikelen dienen schoon te worden geretourneerd.

Indien goederen niet schoon worden geretourneerd rekenen wij schoonmaakkosten van € 35,00 per uur op nacalculatie.
Nee, ook voor linnengoed gelden de genoemde prijzen inclusief schoonmaakkosten.

Let wel op dat vochtig linnen niet in een afgesloten zak wordt bewaard. Schade als gevolg hiervan is voor eigen rekening.
Na terugkomst van de materialen in ons magazijn worden deze geteld en gecontroleerd op vermissingen en beschadigingen. Indien tijdens deze telling manco's en/ of beschadigingen geconstateerd worden, wordt de mancoprijs aan u berekend. Indien ontbrekende materialen alsnog retour gebracht worden, worden deze uitsluitend gecrediteerd wanneer dit binnen 14 dagen gebeurd. Voor beschadigde materialen worden de reparatiekosten in rekening gebracht.

Evenementen

Natuurlijk kan dat! ESG Verhur is een onderdeel van Event Support Group, waarmee wij alle kennis, ervaring en mogelijkheden in huis hebben om u te ondersteunen.
Maak gerust een afspraak met een van onze medewerkers op (013) 711 03 53
Organiseert u een benefietavond of evenement voor het goede doel? Of bent u betrokken bij een activiteit omtrent sport- en verenigingsleven of denkt u anderszins in aanmerking te komen voor sponsoring?

Wij zijn altijd bereid om uw verzoek te bekijken.
 
Bij sponsoring gaan we bij ESG Verhuur uit van een win-win situatie. Wij bieden u een mooie korting op de factuur in ruil voor PR- en communicatiemogelijkheden tijdens het evenement.
De afgelopen jaren is het aantal sponsorverzoeken aanzienlijk toegenomen. Daarom hanteren wij een strenge selectie en is het gratis verstrekken van verhuurmaterialen niet mogelijk.
 
Uw sponsoring verzoeken kunt u per e-mail indienen: info@esgverhuur.nl